donderdag 12 juni 2014

De 'Very Inspiring Blogger Award'




Voor deze ‘Inspiring Blogger Award’ werd ik genomineerd door Mieke Schepens. Hartelijk dank voor deze nominatie, Mieke!

Zeer de moeite waard om ook eens op de blog van Mieke te kijken!

Aan deze blog post zijn wat regels verbonden, t.w.:
1. Bedank degene die jou genomineerd heeft
2. Laat de award op je blog zien en deel de regels
3. Deel 7 feitjes over jezelf
4. Nomineer 15 andere bloggers
5. Laat die bloggers weten dat je ze genomineerd hebt 

Zeven feiten over mezelf:

1.
Ik ben zeer geïnteresseerd in taal. Lees en schrijf ontzettend graag. Die twee dingen heb ik mijn leven lang al gedaan.

2.
Het laatste driekwart jaar treed ik met ‘mijn schrijfsels’ naar buiten. Dat te doen vond ik bijzonder spannend, maar ben blij dat ik de stap heb gezet. Ik schrijf meestal over de ‘gewone’ dingen van het dagelijkse leven. Soms plaats ik ook een recensie van een boek. 

3.
Ik luister graag naar muziek, verschillende genres spreken mij aan. Een film bekijken of een serie op dvd en die dan in één weekend ‘afwerken’ vind ik heel fijn en laat mij weer tot rust komen. Hoe spannend de serie soms ook is J

4.
Ik leef samen met mijn partner sinds september 2012. We ontmoetten elkaar vijf en een half jaar gleden, nadat ik lang alleen had gewoond.

5.
Ben een ontzettende ‘huismus’, gedij thuis het allerbeste. Schilderen, lezen en schrijven, maar ook het huis gezellig maken, koken en met vrienden eten, in de tuin rommelen, dat alles ben ik.

6.
Ik heb een kleine familie om me heen en enkele dierbare vrienden. Voor mij is dat genoeg. Voor hen staat mijn deur open. Ik ben op mijn best in kleine gezelschappen, groot, dan voel ik me verloren.

7.
Op lange vakanties ben ik niet zo dol, te vermoeiend en te lang van huis (heimwee is mij niet vreemd), maar een weekend aan zee daar kun je mij altijd toe verleiden. De zee heeft een enorme aantrekkingskracht op mij.

De volgende bloggers wil ik heel graag nomineren:

Ik heb twaalf andere bloggers genomineerd, kom dus niet in aanmerking voor de award, maar het was leuk deze blog te maken!

















   
           




2 opmerkingen:

  1. Hartstikke mooi, dat je meegedaan hebt Ellie.Fijn om 'kennis te maken', nadat we elkaar al kort gesproken hebben in real life. Warme groet en wellicht tot ziens ergens :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mieke, wat leuk dat je al zo snel reageert! Dank! Ik dacht: 'ga er meteen voor zitten'...maar nu in tijdnood :-) heb nog een afspraak te gaan en wat te doen voordat het zover is!

    BeantwoordenVerwijderen